torsdag, maj 03, 2007

Forkølelsens svøbe

har lagt sig over mig, nu på 4 dag, og det bliver bare værre og værre..
sove kan jeg ikke, læse heller ikke, øjnene løber i vand ved pc, og radioen støjer,
jeg fryser og sveder, og er bare SÅ VRØVLET; men det går da vel over igen; for pokker
bagdelen gør ondt af sidderi; strikketøjet duer heller ikke
gad vide om ikke snart der kommer en hjem med varme hveder; og som jeg kan husere med og som vil ynke mig , bare lidt.....

nå men jeg fik da en dejlig overraskelse i dag::besttile en daylight lampe med lup i går:::og tænk i dag kl != blev den leveret med posten::::det kalder jeg hurtighed

nu glæder jeg mig til at prøve den af i aften

min dominojakke/vest er også liiiiiiige ved at være færdig...
så er det over til UFO,erne OG lidt nyt, venter der også...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar