tirsdag, december 02, 2008

sangglæde, har du lyst til at synge..

så er muligheden her, uden du behøver være korsanger eller andetdet er jeg bestemt ikke, egentlig har jeg ikke sunget i kor siden skoletiden...men har haft lyst til det siden...så nu vil jeg prøve suset. Hanne har skrevet et fint indlæg i Sønderjylland kalder, på http://www.24timer.dk/ som jeg kopierer over her
det ville være SÅ dejligt om vi blev mange
Til dem der kan li´at synge - 6230 RødekroI dag! - 10:32
Hej alle...Ja, så vil jeg da lige lægge et forslag ind til dem der har lyst til at synge..._____________________________På Stampenborg - en ejendom ved Rødekro - afholder de af og til nogler arrangementer - (jeg har aldrig været med til noget endnu.....)Deres hjemmeside: http://www.stampenborg.dk/ - se under musikprogram nederst til venstreHer er lige teksten til sang-eftermiddagen:Lørdag d. 13.12.: Det rytmiske kor Aabenrock inviterer ikke-korsangere med til en seance, hvor vi får lov til at afprøve vores evner - og især have det sjovt med at synge rytmisk. I tidsrummet 13 - 16 bliver der sunget af hjertens lyst. Det fortsætter med en koncert med koret fra kl. 16.30. Ingen entré men tilmelding nødvendig ______________________________

Ingen kommentarer:

Send en kommentar