onsdag, december 30, 2009

sokker sokker sokker..

så strikkes der sokker igen!!! har ellers været kørt lidt  træt i sokker,
men nu skal garnet bruges, da jeg har lavet aftale med mig selv, at der IKKE må købes garn i 2010
førend lageret er reduceret kraftigt.......men der kan vel altid opstå nødsiruationer...ikk..
det gælder altså ikke bøger - har lige bestilt ikke mindre end 2 sokkebøger på amazon og een om at strikke en have !!!!
ih jeg glæder mig
normalt vil jeg helst strikke sokker fra tåen op og 2 på een gang
men i dag er jeg startet på disse dominosokker
jeg elsker at strikke domino ( har bestilt viv.dk ´s  nyeste for et gavekort...)
jeg vil løbende opdatere fremskridtne med dominosokkerne
garnet er ike det mest spændende, men jeg skulle være sikker på at der var nok, så valget var givet ...
det skal også nok blive ok !!

så er jeg kommet så vidt på mit strømpeskaft

er ikke vildt begejstret for sammensætningen, så jeg prøver lige med et andet bundt.
måske ser det også så kedeligt ud, fordi det første stykke er fra en optrævlet strømpe !!
hang on there...
ny prøve, som jeg bedre kan lide

Ingen kommentarer:

Send en kommentar