torsdag, juli 22, 2010

stramajsnoren

det er uhyggeligt længe siden jeg har skrevet her.
det skyldes ikke dovenskab og inaktivitet,
bare at jeg har været optaget af andet og dog....
jeg er aktiv med pilefelt med mange aktiviteter i sommertiden,
jeg planlægger workshop i betonstøbning,
jeg planlægger udflugter/parkvandringer for Haven
jeg arbejder konstant i haven
desuden har jeg strikket 27 par strømper i dette år..g flere på vej...
OG jeg kører landsdelen tynd for at finde gamle broderier af snart sagt enhver art,
da jeg vil anvende disse i anden udgave når beton og have tiden er forbi

her ses min tøjsnor med broderier til luftning
skulle du have nogle broderier du gerne vil se anvendt på en ny måde, så er jeg taknemmelig aftager....!

2 kommentarer:

  1. Oooh, der ramte du lige en af mine yndlings...jeg er også broderi-fan - her i sommer bliver der "fabrikeret" - og det er så dejligt at se dem komme til live igen.

    SvarSlet
  2. hej lavendel...jeg så det på din blog i går nat, da jeg surfede rundt...smukke ting du har lavet.
    måske vi kan supplere hinanden med ideer m.m.???
    jeg glæder mig sådan til at få tid til at lege igen - jeg har haft sytørke i lang tid, men nu er lysten vendt tilbage...men jeg er nok nød til at prioritere hvad jeg skal bruge in tid til,- så hvad mon jeg skal vælge fra !!!!når nu jeg gerne vil det hele...!

    SvarSlet