søndag, februar 27, 2011

hyggelig håndarbejdsmesse i Aabenraa i dag

hyggeligt at gå rundt og ose...der var ikke særlig mange stande, men en del quiltestande hvor jeg blev helt optændt af den hellige patchworkild igen....mange dejlige nye mønstre...
fik købt 2 med min store dille i flere år : huse  et vinhus, som nu ikke skal bruges til vin, og et til dækkeservietter...jeg har jo heller slet ikke noget at give mig til i forvejen - men en masse pw stof der skriger efter mig...
og der var et par eller 3 mønstre mere sm jeg MÅSKE er nød til at køre til kolding efter !!!!
og et taskemønster fra butik Himmelblå, skal jeg også have bestilt...
desuden fik jeg købt en skøn skøn hat ( og hårbånd) - jeg har længe været på jagt efter den rette hat. synes ikke de klæder mig mere.
havde taget en alpehuelign. på i dag, som jeg havde strikket i skyggestrik efter Vivian Høgsbro,
hvortil min mand ytrede: der er mange gamle koner der ser væære ud med hat end dig !!!!!!

1 kommentar:

  1. sagde han gammel ??? Stik ham lige med en strikkepind eller en quiltenaal ;-)))

    SvarSlet