torsdag, september 10, 2009

strøgtur






haft en rigtig dejlig fridag i dag, som startede med fys-behandling.

derefter gik turen ud efter det hypertufa-trug vi lavede for 2 uger siden

så ind til byen for at spise frokost. mums lækker Nachos-ret på torvet

kom liiige forbi et par garnbutikker !!!

kom til at købe 2 nøgler kaunigarn i en ny lækker farve
i en anden et strikkekit fra Falkenberg, model DaCapo
som jeg har strikket før, men disse farver kunne jeg ikke stå for,
og som om jeg ikke har både garn og opskrifter nok til min tid, så godt og vel....
derefter til Stalden i Hejls, for at opdatere pc
næsten fremme kom jeg i tanken om nogle papirer jeg havde glemt...
hjem igen, tilbage igen, brugte et par timer på pc, på at finde ud af nogle tekniske ting
og har så brugt hele aftenen på pc arbejde....
fandt også lige lidt lopisser
chifoniere og sukker/flødesæt i musselmalet
så nu er det ind under dynen med krimien i øret...go´nat


Ingen kommentarer:

Send en kommentar