lørdag, oktober 09, 2010

queen in concert...

http://www.merqury.com/
i går havde jeg en vilv vild skøn oplevelse:
koncer med Queen.
en oplevelse ud over det sædvanlige med en sanger som ikke kun lignede Freddie Mercury temmelig meget
men også havde en stemme som vaar suveræn,
dertil 2 guitarister som var uvertrufne dygtige og en trommeslager som fik salen til at koge...
en trommesolo så  vild og lang og fantastisk som ingen ende ville tage..
en aften jeg gerne ville gøre om...de gav sig selv, de drenge, som forøvrigt er tyske !!!!
har du mulighed og er du queenfan så GIV DIG SELV DEN OPLEVELSE....

3 kommentarer:

  1. Jeg tror, at det var dem, jeg så i Viborg for en del år siden. Rigtigt gode - men jeg har også været til Queen concert med Freddie Mercury for rigtigt mange år siden og han var i en klasse helt for sig selv og den koncert slår alt, hvad jeg siden har set (inkl. Bruce Springsteen (som altså også er rigtig god), U2 og REM)

    SvarSlet
  2. hej mette...ja, jeg ville også godt have givet....temmelig meget...for at have oplevet the real queen in concert...men det nåede jeg altså ikke, og jeg syntes at dette kopiband gjorde det aldeles godt.
    jeg har lige bestilt en dobb.dvd. med queen live på vembley...det må være min erstatning...

    SvarSlet
  3. Hej Lilian. Det var også med nød og næppe, at jeg nåede det - i Stockholm i 1986 (så vidt jeg husker). Det er jeg virkelig glad for i dag, for det var noget helt specielt. Freddie Mercury var fantastisk til at få publikum med - og DVD er da heller ikke så ringe endda.

    Jeg synes nu også, at de tyskere jeg så i Viborg var fantastisk dygtige. Og det rigtigt sjove var, at der var masser af helt unge mennesker til koncerter, som skrålede med på sangene ;-)

    SvarSlet