mandag, marts 17, 2008

hos gartneren efter rustent jern



jeg var en tur hos gartneren i dag efter buxbom til hæk....bittesmå planter....




MEN...jeg fald over en unke skrammel...så ud som om han havde holdt loppemarked på et tidspunkt, og der var en hel del RUSTENT JERN...


så jeg strøg lige ind igen for at høre om jeg måtte købe det hele....og det fik jeg så lov til...




se engang...er det ikke FLOT...


nu kan jeg lave rustent stof en mass...

skal da vist lige have det hevet ud af kassen så det kan ses ordentligt...

de små firkantede er lysestager, og de vil være geniale til at lave mønstre med. 38 stk var der såmænd

fisken skal bruges til at lave stamps af/med...åh jeg er så glad...sikken dag...!

og resten af dagen tilbragte jeg med havearbejde i det dejlige vejr. har ellers lige set på tv, at der har været snestorm i det østlige danmark...hvor besynderligt i vores lillebitte land..!


og se lige hvad vi fik af en rigtig sød og dejlig haveven
jeg der altid har ønsket bål i haven...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar