tirsdag, marts 25, 2008

havegaver til min 60års fødselsdag

jeg har lige haft fødselsdag, og hele familien var samlet til buffet og bowling. en dejlig dag, med dejlige gaver oveni..

dette smukke fad fik jeg af børn, børnebørn og svigerbørn, sammen med penge til køb af den havebænk jeg ønsker mig så brændende...dejligt dejligt..



smukke påskeklokker fra min søster


havetase med mange redskaber + smukke stauder, sammen med whiskytønden, fra niecer og nevøer






dettee smukke hjerte af rustent jern, har min søster lavet, den dejlige pige...hun ved jeg elsker rustent jern og juleroser...men søsterkærlighed ruster ikke...






whiskytønde som også indeholdt mange andre dejlige ting, bl.a. fuglebad, ildfakkel og abetræ + alle de dejlige ting til haven












på gavebordet ligger også penge til haveindkøb, gavekort til havecenter, bog om katte, chokolade, søde påsketing fra børnebørn, teaterbiletter...hvor er jeg glad for det hele... og har mange planer...vil købe et smukt DYRT opstammet stredsegrønt træ for pengene til minde om dagen











fødselaren på dagen









2 kommentarer:

  1. Hjertelig tillykke med den runde dag, en masse dejlige gaver du har modtaget, må håbe at det snart bliver have vejr så du kan få plantet.

    SvarSlet
  2. STORT tillykke! Sikke en inkassering af skønne sager du har fået!

    SvarSlet